sobota, 26 maja 2018

WYNIKI konkursu urodzinowego nr 2


Mam dziś przyjemność ogłosić zwycięzcę kolejnego konkursu urodzinowego. Książkę „Ta dziewczyna” Michelle Frances wygrywa Piotr Iwanowski, którego odpowiedź na pytanie: „Dlaczego akurat ta książka powinna trafić do Ciebie?” spodobała mi się najbardziej. Gratuluję i proszę o przesłanie adresu korespondencyjnego na adres: niebieskazakladka@gmail.com, a pozostałym uczestnikom serdecznie dziękuję za udział. Oto konkursowa praca: 

Mam w moim otoczeniu samych książkoholików. To, że chciałbym ją podarować Mamie, Tacie, rodzeństwu, dziadkom, to dla mnie wiadome i im dałbym wszystko, ale tę właśnie książkę chciałbym podarować i nią podziękować za wszystko mojej szefowej! To ONA podała mi rękę, gdy najbardziej tego potrzebowałem. Zatrudniła mnie nieletniego wówczas, dawała nadzieję i wsparcie! To dzięki NIEJ zdałem maturę! To ona wlewała we mnie każdego dnia pozytywne nastawienie, energię do działania i wiele optymizmu. Poświęcała mi czas, mimo że miała 3 swoich synów! Gdy zacząłem studiować, to tak układała mi grafik, by praca nie kolidowała z zajęciami na uczelni, a gdy była sesja, to dawała parę dni wolnych, bym mógł się wyspać i przygotować do egzaminów. Nie zawsze byłem grzecznym chłopcem, a Pani Teresa zawsze we mnie wierzyła!! Dziś nadal pracuję w Jej firmie! Pani Teresa jest już na emeryturze, ale z Jej synami równie dobrze mi się pracuje, jak z Nią. Często przychodzi do nas, rozmawiamy, pijemy kawę. Wie, co powiedzieć, by mnie pocieszyć! Jest dla mnie jak Mama... Została matką-chrzestną mojego starszego synka! Nie wiem, co bym zrobił bez Jej pomocy :) Wiem, że Pani Tereska spędziłaby cudowne chwile z tę książką, ponieważ kocha książki :)

4 komentarze: