niedziela, 6 maja 2018

Konkurs urodzinowy nr 2

Na otarcie łez po zakończonej majówce mam dla Was nowy urodzinowy konkurs. Można w nim wygrać jedną książkę wybraną z poniższej listy (czytaną tylko raz i zachowaną w bardzo dobrym stanie):
„Ta dziewczyna” Michelle Frances,
„Uczniowie Cobaina” Miroslav Pech,
„Diabeł ubiera się u Prady” Lauren Weisberger.

Wystarczy jedynie zgłosić się w komentarzu poniżej i krótko opisać, dlaczego akurat ta książka powinna trafić do Ciebie. Wygrywa jedna osoba, której komentarz uznam za najbardziej kreatywny/ciekawy.

PS Rozdanie trwa do 16 maja do 23.59. Książkę wyślę na wskazany adres na terenie Polski. Powodzenia :-)

10 komentarzy:

  1. 'Ta dziewczyna", ponieważ ze mnie jest taka dziewczyna , której się książek nie wypomina. Suspens, intryga i tajemnica- to jest to co kocha cała kamienica I zawsze też dobrze wiedzieć jak zwłok się pozbywać, po obiedzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Wybieram "Ta dziewczyna" :)
    Mam w moim otoczeniu samych książkoholików. To, że chciałbym ją podarować Mamie, Tacie, rodzeństwu, dziadkom, to dla mnie wiadome i im dałbym wszystko, ale tę właśnie książkę chciałbym podarować i nią podziękować za wszystko mojej szefowej! To ONA podała mi rękę, gdy najbardziej tego potrzebowałem. Zatrudniła mnie nieletniego wówczas, dawała nadzieję i wsparcie! To dzięki NIEJ zdałem maturę! To ona wlewała we mnie każdego dnia pozytywne nastawienie, energię do działania i wiele optymizmu. Poświęcała mi czas, mimo że miała 3 swoich synów! Gdy zacząłem studiować, to tak układała mi grafik, by praca nie kolidowała z zajęciami na uczelni, a gdy była sesja, to dawała parę dni wolnych, bym mógł się wyspać i przygotować do egzaminów. Nie zawsze byłem grzecznym chłopcem, a Pani Teresa zawsze we mnie wierzyła!! Dziś nadal pracuję w Jej firmie! Pani Teresa jest już na emeryturze, ale z Jej synami równie dobrze mi się pracuje, jak z Nią. Często przychodzi do nas, rozmawiamy, pijemy kawę. Wie, co powiedzieć, by mnie pocieszyć! Jest dla mnie jak Mama... Została matką-chrzestną mojego starszego synka! Nie wiem, co bym zrobił bez Jej pomocy :) Wiem, że Pani Tereska spędziłaby cudowne chwile z tę książką, ponieważ kocha książki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałbym wygrać i przeczytać "TA DZIEWCZYNA", ponieważ jest to na pewno barwna, pełna pięknych historii opowieść, napisana z uczuciem, taka opowieść, którą wspaniale się czyta, rozmawia ze znajomymi, a potem wspomina z sentymentem po latach, by nagle odkryć, że kolejne pokolenie chcą ją nadal czytać. To będzie perełka wśród moich książek i podaruję ją moim 3 dorastającym córeczkom!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się i odopowiada krótki - uwielbiam thrillery i dlatego "Ta dziewczyna" mnie intryguje. Chcęsię bać, czuć przyśpieszone bicie serca, bać się tego, co spotkam na koljnej stronie. W dodatku na rynku wydawnicznym dużo jest powieści, w których tytule występuje kobieta, dziewczyna... Chętnie poznam i tę historie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się i bardzo bym chciała wygrać ,,Diabeł ubiera się u Prady". Uwielbiam film i zawsze na nowo go przeżywam, a nie miałam jeszcze okazji poznać książkowej historii, a co to za przyjemność cieszyć się z ekranizacji nie znając pierwowzoru?

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem straconym bezpowrotnie dla świata książkoholikiem bez szans na wyjście z nałogu, z czego się bardzo cieszę i nie zamierzam tego zmieniać, a moją największą miłością są książki historyczne, biografie, sensacyjne, thrillery i obyczajowe. Jestem po prostu nałogowym książkożercą, nie czytam książek, ja je pożeram w całości, a na "Ta dziewczyna" mam smaka już od chwili jej zapowiedzi :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta Dziewczyna przeze mnie wybrana,
    Bo właśnie ona memu sercu ukochana.
    Tytuł tajemniczy czytelników ciekawi,
    Dlatego marzę, że książka na mojej półce się pojawi.
    Historia to jest inna niż wszystkie,
    Ja o niej od dawna już myślę.
    Przeczytać książkę bardzo bym chciała,
    I marzę o tym bym właśnie ja ją od Ciebie dostała.
    Obiecuję przeczytać z zaciekawieniem,
    A później podzielić się moim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń